Körig helg

Snacka om körig helg det har varit! Var på julpyssel med efterföljande julmiddag hela lördagen lång. Superdupermysigt med glögg, julmusik, prat och skratt. Men det var ingen lek att köra hem där på natten när det hade snöat hela eftermiddagen/kvällen. Var snorhalt rent ut sagt! Så det gällde att hålla tungan rätt i mun för att hålla lilla bilen rakt på vägen.
 
Igår satt jag och gjorde fotoalbum som jag ska ge bort i julklapp precis HELA dagen. Så som det känns nu så vill jag aldrig mer se ett sånt album. Men jag vet att de sex som får varsitt personligt kommer att bli lika glada som vanligt för dem så jag kommer att sitta här även nästa år.
 
Det var min ganska ospännande helg... Men nu är det ny vecka och jag kan ta det lugnt igen. :-)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>