Rädda mig!

Alltså, jag har egentligen ganska mycket att göra idag då jag och päronen ska fira jul här i morgon. Men vad gör jag? Jo, hamnar framför datorn, kelar med katterna och kommer liksom inte igång. Mitt i allting fick jag för mig att baka lussekatter som vi antagligen inte ens kommer äta i morgon. Så NU ska jag börja röja här hemma ett tag innan jag ska iväg och träffa en kompis (hur jag nu kunde bestämma det en dag som denna). Kmmer nog att ha att göra i kväll om man säger så. Kan ingen bara komma och rädda mig ifrån det här???
 

Kommentarer
Evelina

Det har du nog rätt i och jag har inte tid för någon hund heller :P Dem hälsar så gott. Hoppas du får en riktigt mysig julafton i morgon, många kramar



Blogg: http://tigerlina.blogg.se
2012-12-23 @ 21:01:28


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>