Sammanfattning

Som så många andra under dessa dagar så kanske det är dags att sammanfatta året lite. I det stora hela har jag haft ett ganska tufft år rent mentalt och det är inget år som kommer att finnas med i mina memoarer tror jag.
 
På plussidan:
*Återfått kontakten med min tidigare själsfrände som det nu känns riktigt bra med.
*Stort engagemang i Hemvärnet.
*Fått klarhet i mina arbetsuppgifter och trivs på jobbet.
*All tid med brorsönerna (bl.a. safaricamp på Kolmården i somras).
*Kom igång med träning i höstas även om jag nu har tagit "paus" igen pga ond nacke samt förkylningar.
*Långweekend i London.
 
På minussidan:
*Ont i nacken (utslitna ledband, buktande disk som trycker på blodkärl/nerver, diskbråck).
*Dåligt sommarväder i kombination med för låg dos antidepressivt=skitsommar!
*Singel.
*Allt strul med Snyggjohan viket bl.a. resulterade i en katastrofal Storsjöyra.
*Inte tagit tag i mitt förra nyårslöfte (börja försöka bli gravid via inseminering).
*Mycket ångest som har rivit i kroppen.
 
Känns som att nästa år knappast kan bli värre i alla fall. Och nu har jag ju inplanerat besök på psyk i slutet av januari där jag förhoppningsvis kan få lite adekvat hjälp för att må lite bättre. Så jag har stora förhoppningar på 2013!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>