Tomas Ledin och efterföljande dagar

Var på Tomas Ledins show på Cirkus i lördags eftermiddag. Och rackarns vad bra den var! Blev ännu kärare i honom än vad jag redan var innan. Det var som en tidslinje över hans 40-åriga karriär där David Lindgren från Melodifestivalen spelade honom som ung. Jag var alldeles lycklig inombords efter showen. Tänk ändå vilken fart det fortfarande är i "gubben". Snacka om vältränad!
 
 
Direkt därifrån drog jag iväg på min återuppfunna väns 40-årsfest. Han hade verkligen gjort det helt fantastiskt fint! God mat, mycket skratt men kanske lite väl mycket att dricka. Jag som varit sjuk hela veckan däckade till slut av trötthet i hans säng fram tills dess att brorsan satte mig i en taxi hem. Och eftersom jag var hemma först tjugo över fyra på morgonen så hade det varit en lååång dag.
Väldigt kul fest men ångesten dagen efter var inte att leka med. Låg verkligen hemma i sängen hela dagen och tyckte synd om mig själv. Fast när jag fick reda på att det var dem som var värre än mig så kändes det genast lite bättre. :-)
 
 
I måndags kväll träffade jag faktiskt snygg-Johan en sväng. Vi var ute och tog ett par glas vin så där och snackade. Men konstigt nog så känner jag ingenting speciellt för honom. Knappt ens att jag innerst inne skulle bry mig speciellt mycket om vi skulle tappa kontakten. Känner mig ganska färdig med honom skönt nog...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>