Alla jävla hjärtans dag

I dag är nog den absolut värsta dagen på hela året! Som tur är så har jag en hel del annat att fokusera på. Som singel är den här dagen och nyårsafton antagligen de dagar man känner sig som allra ensammast.

Om jag ska vara helt ärlig så har jag aldrig blivit "firad" denna dag. Först var jag ju singel under många år och sedan har jag haft två väldigt oromantiska killar som bara tyckt att den här dagen är "kommersiellt tjafs". De har nog inte riktigt förstått att en väldigt liten gest kan betyda väldigt mycket. Och Johan tror jag ingenting alls om. Han är verkligen världens skummaste som periodvis är jättepå för att sedan försvinna persiodvis. Pallar inte riktigt med sånt.

Ska man gå hem och dra täcket över huvudet i stället och försöka sova bort singelångesten?


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>