Äntligen bokrea

Det är en av höjdpunkterna på året när det är dags för bokrea. Nu köper jag iofs en hel del böcker året om, men just under rean så går jag in lite extra för att hitta "nya" böcker som jag inte har hört talas om tidigare. Och numera behöver man ju inte ens gå och trängas i affärerna utan kan sitta hemma framför datorn och beställa vilket dessutom blir billigare.
Dagens beställning från bokus.se blev:

- 1 st Jag hade en gång en blogg
- 1 st Gustavs grabb
- 1 st Boven i mitt drama kallas kärlek
- 1 st Victoria : prinsessan privat
- 1 st Depeche Mode : en biografi
- 1 st Livet deluxe
- 1 st Paradisets fångar

Den jag ser fram mest emot att läsa av dem är nog "Gustavs grabb" av GW Persson.

Läs vår reakatalog digitalt


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>