Är jag påverkad?

Ok, jag erkänner: jag har nog mer känslor för Johan än jag har velat erkänna. Eller, jag är definitivt inte KÄR i honom som jag var i Poe. Mer det att Johan ger pirr inombords medan Poe helt klart gav mer trygghet och lugn. Tycker det är jättetrist att Johan vill vara singel ett tag till när han samtidigt verkar ha svårt att släppa mig och höra av sig. Han har hållt på och sms:at här hela kvällen ända fram tills vid 10 då det helt plötsligt blev tyst.

Fan, varför skulle Poe gå och bestämma sig för att han inte kände något och dumpa mig för? Vi hade kunnat få ett sånt himla bra liv tillsammans! Och tänk vad bra jag hade mått av att ha en sån lugn och trygg människa i mitt liv som tog ner mig på jorden när jag svävade iväg. Hade inte tvekat en sekund att lämna mitt liv här nere för att flytta upp till honom i Jämtland! Saknar honom faktiskt lite fortfarande då och då men säger som Melissa Horn: jag saknar dig mindre och mindre...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>