Beslut taget

Efter lite övervägande och tänkande har ett beslut mognat fram. Har ju stått still efter min magsäcksoperation nu i typ 2 1/2 år och nu senaste tiden tom gått upp ett par kilo vilket INTE är bra.
Jag är mycket väl medveten om att jag äter fel på fritiden och äter alldeles för mycket onyttigt. Innerst inne vet jag att om jag bara slutar äta godis, chips och kakor på vardagarna kommer det att gå av bara farten. Så jag ska "mjukstarta" med den dieten. I alla fall försöka för jag vet av erfarenhet att det är jättesvårt att dra ner på sockret i vardagen. Men man måste ju börja någonstans...


Kommentarer
Margareta

Vissa beslut som man gör måste få ta lite tid. Nu är du redo för detta och kommer säkert att lyckas. Behöver du lite tips om bra mat och rolig träning eller annan inspiration får du gärna kika in hos mig. Har massor av goda, smarriga recept som inte innehåller massa onödigt socker.



Blogg: http://fuelforlife.webblogg.se/
2012-02-13 @ 12:11:27


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>