Här händer det grejer

Under eftermiddagen här på jobbet har det hänt grejer vill jag lova. Först har lokal-nyheterna varit här och intervjuat vår vd då det har uppdagats att vår julfest var för dyr samt att beslutet om den inte hade tagits på rätt sätt.
Sen när vi satt och fikade blev jag välkomnad till min nya avdelning av kollegorna. Synd bara att cheferna hade missat att berätta denna "lilla detalj" för mig innan. Det hade ju varit så mycket schysstare om jag hade fått veta att det var klart INNAN det kommunicerades ut. Då hade jag ju liksom varit förberedd och inte behövt se ut som en fågelholk.

Nu är det hur som helst dags att lämna kontorsstolen för lite mys med hemvärnskollegorna på puben. Ska bli kul!


Kommentarer
louise

Vilken fin blogg du har . Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)



Var gärna med på min veckans blogg tävling :)

http://laakinoiise.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-spamma-hur-mycket-du-vill-fo.html#comment



Ha en trevlig fortsatt dag!



Blogg: http://laakinoiise.co.cc
2012-02-10 @ 22:26:23


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>