I´m home honey

Eller inte... Det fanns visst ingen mer än katterna här hemma som bryr sig om jag är hemma eller inte...

Drog lite tidigare från jobbet för att svänga förbi "Röda Stjärnans Militaria" som är en affär som säljer gamla ryska militärgrejer. Hade kollat innan vart den skulle ligga men kunde ändå inte hitta den. :-( Kan bero på att jag var lite stressad också eftersom jag skulle vidare för att IPL:a min överläpp. I dag körde vi med extra stark laser så jag hoppas att hårstråna ger med sig snart.

Direkt vidare in till stan igen för att träffa Poe:s lillasyrra som bor här nere för tillfället då hon praktiserar på TT. Vi var på "London restaurang & steakhouse" där jag käkade lammburgare med halloumi och tsatsiki. Heeelt ok... Och sen var det väldigt kul att träffa henne igen oxå...

Röda Stjärnans Militaria och Airsoft


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>