Myspyshelg

Har haft en superbra helg nere i Jönköping! Synd bara att den gick alldeles för snabbt. Kom ner först vid halv åtta i fredags så då blev det mat och lite vinslappande.
I går var vi ute en sväng på stan innan vi åkte till IKEA för en fika. På kvällen skulle vi gå ut. Dock satt vi kvar ganska länge hemma vilket resulterade i att jag hann få i mig typ 1 1/2 flaska vin=ganska berusad. Gick ut på en pub och tog en cider innan vi vinglade hem för att lämna jackorna innan vi skulle vidare. Dock däckade jag på sängen och snarkade högt inom två röda! Så blev det med en utekvällen. :-(

I dag var det lite segt i mössan så det blev promenad och McDonalds innan det var dags att köra hemåt. Hamnade i värsta snöstormen på vägen vilket gjorde det jättejobbigt att köra. Men hem kom jag i alla fall.

Nu ska jag gå och sussa men återkommer med lite andra reflektioner från helgen i morgon.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>