Tillfreds med livet igen?

Har ju som ni kanske har märkt inte mått så där toppen senaste tiden och varit ganska labil. Visst, mycket av känsloyttringarna kanske har berott på Johan men samtidigt så har jag gått och varit låg och irriterad mest hela tiden. Speciellt här på jobbet. Stänger in mig i min egna lilla värld med lurarna i öronen och orkar inte riktigt vara social. Har även sovit risigt om nätterna vilket har gjort att jag gått och varit trött som ett halvt lik senaste tiden. Men NU har jag ringt till farbror doktorn för att träffas och eventuellt öka på min dos av Citalopram. Skulle vara skönt att få känna sig om än inte lycklig så i alla fall tillfreds med livet.

Så nu ska jag först åka iväg upp till Jämtland och få min avslappningsdos och sen till läkaren. Måste vara en bra kombination va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>