Tisdagsågren

Är nu hemma efter brorsonens 8-årskalas och sitter här med världens största vill-inte-jobba-i-morgon-ågren! Hade gärna "skolkat" en dag till egentligen men samvetet säger ifrån dessvärre.

Gissa vad som kom med posten i dag? Jo, brev från soc efter fyllecellsgrejen i somras på Storsjöyran. Det stod att de fått kännedom om denna incident och att jag var välkommen att kontakta dem för att prata om mitt alkoholmissbruk. Men undrar just hur de tänker där när de väntar ett helt halvår med att skicka ut ett sånt brev? Jag menar, om det nu hade varit som så att jag faktiskt hade haft problem så hade ett halvår varit en jäkligt lång tid. Som tur är så var det en engångsgrej (förhoppningsvis) för min del.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>