Hur gick dejten?

Jo, den gick rätt så bra. Vi har ju inte träffats på typ sju år så han hade ändrat sig ganska mycket rent utseendemässigt och blivit en man! Åh, han var så fin... Och luktade så gott... Hur som helst så åkte jag ju hem till honom och fick nästan en mindre chock när han öppnade dörren. Han var ju så snygg mot hur han såg ut då. Sen blev jag chockad över att han hade riktigt sjysst ordning och ingen unkislägenhet som jag hade väntat mig. Kollade lite tv och pratade och skrattade lite. Men så råkade det bli lite hångel också och där tog han mig med storm! Undrar om han utvecklat det jag lärde honom där för 7-8 år sedan. :-)

Nu kanske jag ska sluta skriva men hångel leder lätt vidare... Och det var här mitt problem uppstod. Efteråt skulle han nämligen ner till systemet innan det stängde och sedan iväg till jobbet. Snacka om att jag kände mig billig! Var verkligen jätteledsen sen när jag körde hem eftersom jag hade lovat mig själv att det inte skulle bli så här.

Fast nu måste jag säga att jag mjuknat lite. Han skickade nämligen världens gulligaste sms sen och skrev att han gärna ville träffa mig igen och att det inte alls var hans mening att det skulle gå så här idag+att han hade dåligt samvete över att han var tvungen att dra. Känns riktigt bra att han vill träffas igen! Måste bara våga lita på honom...

Kommentarer
LIIV - vanlig men unik

Låter rätt lyckat, förutom att det kanske gick väldigt fort. Men sånt händer ibland. Han har ju hur som helst sagt att han vill ses igen och dte är ju superpositivt!



Blogg: http://liivahliin.blogg.se/
2012-01-05 @ 01:15:13


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>