Länsförsäkringar suger!

Är så jäkla arg just nu på Länsförsäkringar som jag har som bank och försäkringsbolag för både hemmet, mig själv och bilen. Helt plötsligt har de dragit en årsavgift på ett kort. Alltså, jag skulle verkligen inte bli så upprörd om det vore så att jag hade fått informationen om att de skulle börja ta ut denna avgift även för guldkunder. Då hade jag ju haft valet att fortsätta ha kortet eller inte. Men nu har de ju inte meddelat detta det minsta och det är det som gör mig så förbannad!
Är de inte mer rädda om sina kunder än så? Visst, jag är bara en liten privatkund men de har ju inte en aning om vad jag sitter på för position i yrkeslivet eller hur många avhoppare jag kan komma att dra med mig. Nej, sånt här går bort. Accepteras inte!




Kommentarer
felicia

fin blogg! Kul att läsa :) kram

Svar: Ett sent men inte desto mindre TACK för din kommentar! Hoppas du får en riktigt trevlig helg!
Ellen



Blogg: http://www.feliciaaveklew.blogg.se
2012-11-08 @ 14:57:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>