Jobbig packning

Gick redan straxt efter halv fyra från jobbet i dag för att dra mig hemåt och packa inför helgen då jag åker till Gotska Sandön med några kollegor. Fast just nu känner jag inte alls för det om jag ska vara ärlig. Känns som om jag vill vara hemma och bara ta det lugnt och vara ensam. Har nog varit lite väl aktiv och för lite hemma senaste perioden. Sen hör det till saken också att jag ska åka med några av de äldre damerna på kontoret och det har visat sig att vissa av dem är ganska omständiga och tjattriga. Även om det bara blir drygt två dagar ska det bli mycket spännande att se hur jag pallar dem. Antagligen gör jag inte det och kommer att gå för mig själv på lördag.
 
Ska i alla fall bli jättekul att åka just till Gotska Sandön. Har tänkt göra det i flera, flera år men inte kommit mig för.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>