Konstig känsla av saknad

Hade jättesvårt att somna igår då det helt plötsligt kom över mig en känsla av saknad efter Poe. Blev alldeles skakig i hjärtat. Är det inte konstigt att sakna honom fortfarande så pass mycket även fast det är drygt ett år sedan nu som det tog slut mellan oss?
Ringde honom i dag och som vanligt svarade han inte. Då han ringde tillbaka (kors i taket!) berättade han att han har jobbat hur mycket som helst senaste tiden. Kändes verkligen skönt att höra hans röst och just nu skulle jag nog kunna göra i princip vad som helst för att vara i hans trygga famn... Och jag berättade tom att jag hade fått den här känslan. Men det visste han inte riktigt hur han skulle hantera utan pratade snabbt bort det. :-)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>