Min tråkiga dag

Har som sagt var hunnit med att röja bland hur mycket gamla papper som helst här i dag. Även fast det var trist måste jag erkänna att det känns skönt i efterhand. Efter det projektet (första dagen av många) så har det blivit lite slappande på balkongen och en vända ut i skogen för blåbärsplockning.
 
Igår när jag var ute och åkte "råkade" jag gå in på en loppis och hoppsan, det blev visst två klänningar och en thékanna. Rimmar dåligt med mitt röjande här hemma va? Hur som helst, en av klänningarna kommer antagligen att bli min nya favvis. Nu är det dock dags för fröken att hoppa i säng.
 
Tyget på min nya favvisklänning. Fast den är mycket mer knallgrön på riktigt. Helbild kommer...

Kommentarer
Cilla

Jag är stolt över dig! Kramis <3



2012-07-22 @ 11:08:20


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>