Myggkrig

Igår kväll när jag var ute och stavgick så såg jag att blåbären var mogna i skogen. Så i kväll tog jag min lilla, lilla hink och gav mig ut. Fanns en hel del blåbär men dessvärre alldeles för många myggor också. :-( Försökte förklara högt för dem att även om de gillar mig så hatar jag dem! Hoppas ingen hörde mig där jag gick och svor i min ensamhet. Kommer ha typ 47 myggbett, hoppas bara jag klarade mig från äckelfästingarna.
 
Nu var det ju helt självvalt att vara ute bland myggen och jag måste erkänna att det var uuunderbart gott med årets första blåbär med mjölk.Så det var helt klart värt det!
 
 
 
 
 

Kommentarer
ideatroll

Myggkrig... jeg har hatt sneglekrig, vet ikke hva som er verst ;)

Svar: Det är nog värre med snigelkrig! Hoppas att det var du som vann. :-)
Ellen



Blogg: http://ideatroll.blogg.no/
2012-07-11 @ 22:38:27
LaReina

...jag fick t o m myggbett vid munknipan, såg mindre trevligt ut, men vad gör man inte för lite blåbär? :)



Blogg: http://blogg.lareinapresenter.com/
2012-07-11 @ 23:18:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>