Träning och kokostoppar

Trots min helvetiska träningsvärk så släpade jag mig iväg till styrketräningsintron. Men vad händer? Jo, det visade sig att vi skulle öva med fria vikter och inte med maskiner som jag trodde. Och det i sin tur betydde att det blev ett liknande pass som igår med typ samma övningar. Snacka om att jag har misshandlat min stackars kropp nu!
Frågan är bara om jag någonsin kommer att kunna motivera mig så pass att jag går iväg och tränar själv på det sättet. Efter att ha känt mig själv så pass länge vid det här laget så kan jag med en gång säga att "nej, det kommer jag inte". Ska vara om jag är lite sugen efter ett spinningpass att gå in och köra enstaka övningar men jag har som sagt var myyycket svårt att tänka mig det.
 
När jag kom hem var det dags för bakning av kokostoppar. Testade en ny grej för första gången och det var att ha i limeskal. Blev verkligen supergott och kan rekommenderas!
 
Nu ska min arma kropp straxt få gå och vila...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>