Vad hände?

Ibland blir ingenting som man har tänkt sig... Var inne en sväng i stan igår med plutonchefen och en kompis till honom. Hade en riktigt skön dag med promenad genom stan med paus för fika och avslutande öl på söder. Kom hem vid typ 6-tiden och häckade i soffan ända tills dess att Johan började höra av sig. Tror ni att jag kunde säga nej? Nej, just det. Så vid 10-tiden drog jag ut till honom. Och jag är faktiskt väldigt glad att jag gjorde det. Vi hade jättekul och han var bara så där kramig som jag behövde. Sov kvar där och i dag har vi bara legat och slappat framför tv:n.

På eftermiddagen gick jag hem till brorsonens 7-årskalas. Han är verkligen en av två världens sötaste! Han var inte riktigt med på först vad konsert på Globen innebär, men tror att när han förstår det kommer att bli superglad över sin present.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>