Ytterligare bra dag

Har haft en till sån där bra dag. Först enhetsmöte inkl. lunch hos chefen och sen till en kollegas kolonilott och hängt lite. Tog dock tag i mig själv och tvingade mig iväg på ett spinningpass i Farsta. Kände mig riiiktigt nöjd efteråt! Dessutom har jag bokat en styrketräningsintro på onsdag. Så det blir mycket träning nästa vecka: spinning på måndag, cirkelfys på tisdag och styrketräning på onsdag. Sen kan man ha en lugn midsommarhelg va?

Men just det det där med träning behövs. Inte nog med att jag har gått upp lite i vikt, de hade en sån där helväggspelgel in spinningsalen och råkade se mig själv. *illamående*

Hur som helst, från spinningen in i Farsta centrum för att köpa födelsedagspresent till Poes mamma som jag ska träffa i morgon på lunch när hon och pappan mellanlandar här i stan innan de åker utomlands. Så jag fick ju försöka att klura ut något bra som inte vägde något eller tog någon plats.
Därifrån ut till XXL i Kungens Kurva där jag skulle inhandla en sån där campingsäng som jag köpte till mig själv härom veckan men som även plutonchefen behövde.

Så nu ligger jag här i soffan efter en lång dag sedan ett par timmar tillbaka men ska försöka förflytta mig in till sängen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>