Grundskoleminne

Var hos läkaren i dag för att prata ökning av min medicin mot nedstämdhet. Vi var rörande överrens om att dosen behöver höjas en period för att se om jag mår bättre. När jag höll på att klä på mig för att gå så passade jag på att fråga om hur ofta man bör ta vaccin mot stelkramp med tanke på att det är ca 25 år sedan sist samt att jag är ute så mycket i skog och mark. Och det var dags i allra högsta grad. Så sagt och gjort så gick han och hämtade en spruta och gjorde det direkt. Gick riktigt bra eftersom att jag inte ens hann bli nervös!


Kommentarer
Therese Anti

Hei du! Norske lesere her. Håper du skjønner norsk.

Vi to, Therese og Jeanette, leser bloggen din fast. Vi er ikke så flinke til å kommentere, fordi vi er litt redd for at du ikke skal forstå. Vil bare at du skal vite at vi er her! Du blogger kjempebra! Stå på videre!



Blogg: http://zoq.blogg.no/
2012-03-06 @ 15:50:30
Cilla

haha.. och ont gör det i flera dagar efter...



2012-03-07 @ 19:10:38


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>