Kul och överraskande kontakt

Förra helgen när jag var och träffade min "gamla" kompis så frågade jag henne om inte hon eller hennes kille hade någon bra kille i lagom ålder på lager som jag kunde träffa. Och efter lite tänkande hade de tydligen en i sin bekantskapskrets som de tyckte att jag skulle gå på blinddate med. Jag sa att det var ok att de lämnade ut mitt nummer och visade bild och i kväll när jag var på utbildning med hemvärnet så hade han ringt! Störigt att jag inte hade telefonen på bara.
Skickade i alla fall ett sms till honom så att han åtminstone vet att jag sett hans samtal och att jag hör av mig på onsdag (ska på möte i morgon kväll).

Känns lite kul och spännande att han faktiskt hörde av sig, trödde inte det skulle ske.

CoolStuff.se


Kommentarer
Cilla

Jag vill ha alla detaljerna =)



2012-03-27 @ 13:20:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>