Omvälvande dag

Blev i morse känt att min avdelning kommer att få en ny chef. Vi har haft en tillförordnad sedan den förra slutade i början av december. Jag vet att den tf sökte tjänsten och han skulle ha passat jättebra och avdelningen hade behövt honom rent socialt sett. Nu går han tillbaka till sin ordinarie avdelning och utvecklar den och i stället är det en av våra enhetschefer som tar ett steg upp i karriären. Och det är nog just det hon är ute efter. För hon är en riktigt sån där som slickar uppåt och sparkar neråt. Känns faktiskt inte det minsta bra då hon inte har den minsta empati för andra. Men, men. Jag tycker INTE om det men det är väl någon mening med det här också antar jag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>