Ork att vända på skutan?

Känns som om hela livet håller på att rasera. Sover risigt, är nedstämd, hemmet förfaller, orkar inte umgås med min bekantskapskrets OCH mitt okontrollerbara ätande har infunnit sig. Har kommit in i någon negativ spiral som jag inte varken orkar eller vet hur jag ska ta mig ur.
Har i alla fall ökat min dos av antidepressivt samt tillåter mig att faktiskt bara ligga hemma på soffan utan att bli alltför stressad.

Jag VET att jag inte ska gnälla då både jag och min familj är friska, vi har allt vi behöver och så vidare och så vidare. Men jag har inget liv liksom. Dagarna bara "är"...


Kommentarer
Cilla

Jag är något att hålla i när vågorna är höga... kommer och assisterar på tisdag med min positiva energi.... =)



2012-03-16 @ 14:01:31


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>