Samtal med nya chefen

Hade bett om att ha ett litet samtal med min blivande chef om mina arbetsuppgifter som vi hade här på förmiddagen. Jag kan tycka att det är ganska onödigt att låta mig som är en ganska senior assistent vid det här laget sitta att hålla på så pass mycket copy-paste. Sen känner jag att jag behöver mer hjärn-verksamhet i mitt arbete också. Så jag har lämnat som förslag att de i samband med att vi slås ihop med ytterligare en avdelning anställer en junior assistent som inte har så mycket erfarenhet eller krav som kan göra mycket av det dagliga och sen att jag håller på mer med projekt. Och det tog nog faktiskt chefen åt sig av. Även om det inte går att lösa på det sättet så vet han nu att jag är frustrerad som situationen är just nu.

SmartaSaker.se


Kommentarer
Vanja

Vi får hoppas att chefen tar sig en funderare och att det blir bra för dig.

Ha en fortsatt bra vecka!



Blogg: http://lantisbulletinen.galantliv.se
2012-03-20 @ 15:20:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>