Slö kväll

Vi kom fram till bägge två att det nog inte var helt fel att sitta hemma en lördagkväll i alla fall med några cider var. Har haft en slö och avslappnad snackkväll där mycket av diskussionerna har rört sig om den ev. insemineringen jag har tänkt åka ner till Danmark och göra. Längtan efter barn blir ju bara större och större för var dag som går och jag inser att det kanske är enda utvägen att lösa det själv.
Det var skönt att prata om det öppet med någon utomstående. När jag har nämt det för andra kompisar verkar de mest tycka att det är jobbigt att prata om och jag får inte riktigt möjlighet att lufta och vrida på mina tankegångar vilket jag alltså har fått i kväll.
Känns faktiskt ganska skönt att pusselbitarna börjar falla mer och mer på plats. Nu har jag kommit mentalt så långt att jag har bestämt mig, är "bara" vissa små tankegrejer kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>