Var tar tiden vägen?

Kom hem vid typ 6 i kväll och var har kvällen tagit vägen? Visst, jag har pratat i telefon med mamma och Poe, dammsugit, plockat i köket, tvättat och hängt, duschat, kopierat över filer till USB osv. Men ändå, var tog dessa 5 timmar vägen någonstans? De försvann och kommer aldrig mer tillbaka. Och dessutom har jag inte gjort något alls som jag kommer att komma ihåg om ens en vecka.

Just såna här meningslösa kvällar kan jag bli jättestressad av. Är det så här livet ska fortgå? Men problemet är ju att det varken finns ork eller pengar att göra något varje kväll. Livet rinner ut mellan fingrarna som sanden i ett timglas...


Kommentarer
Cilla

Men vännen, livet fortgår hela tiden! Sen måste man ha vardagslunk för att kunna uppskatta det där extra.. Försök att inte stressa i det läget utan njut, det är ditt liv och det är nu! Var nöjd med det du har och trivs med dig själv, du är en toppenPingla! Kramis <3



2012-03-30 @ 08:48:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>