Aj, aj, aj...

Ser ut att göra ganska ont! Så här röd blir jag också ganska lätt även om jag inte somnar. Brukar lyckas med en ordentlig kräftbränna varje år. Men det värsta är inte när man är så här röd utan när det börjar läka sen och det kliar något så infernaliskt. Man kliar och kliar och kliar och ändå vill man klia ännu mer. Ska dock verkligen försöka att vara försiktig i år, är så himla rädd för hudcancer numera. Kanske har blivit lite förståndigare med åren?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14876546.ab

Kommentarer
Haldis johanna

Aaaaaaaaj det där är en klassiker för mig. Jag bränner mig väldigt lätt varje sommar. Fick andra gradens brännskador över hela ryggen förra sommarn så jag vet exakt hur den där personen känner:P Men ändå gör man om samma sak året efter:P hihi



Blogg: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
2012-05-25 @ 17:41:38
Cilla

kommer du ihåg när du kunde dra av mitt skinn från ryggen... just nu är jag rosa i pannan... =)



2012-05-27 @ 21:42:16


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>