Fallit överbord?

Nej, jag är hemma och välbehållen från min lilla utlandsresa till Åland i helgen. Hade två härliga och soliga dagar som kändes mycket, mycket längre än vad de faktiskt var.

Lördagen började med brunch ombord. Verkligen fräsch och stärkande inför vad som komma skulle. Väl framme på ön så gick vi en naturstig som utgick uppe på Getaberget och sedan gick upp och ner över stock och sten. Dock var den verkligen vacker och därför värd varenda steg.
Middagen avnjöts som en 3-rätters på hotellet: åländska tapas, lammrostbiff och avslutningsvis havtornsparfait. Mmm...

Igår morse var det upp i ottan för frukostbuffé. Och har man en mamma som är smal som en sticka men ändå äter som en hel karl så tar det lite tid. :-) Som tur var så hade vi en ny naturstig i sikte på förmiddagen innan vi åkte och fikade med ålandspannkaka vid Bomarsunds fästning. *musigt*

På väg hem blev det smörgåsbord. Men jag blev stupmätt redan efter två små tallrikar. Så för första, och antagligen enda, gången så hoppade jag över dessertbordet! Kändes konstigt men jag tror att jag hade kräkts om jag ens hade försökt. Men det kommer dröja lääänge innan jag äter buffé igen om jag säger så.

Det här var ett kort sammandrag från min utlandssemester, bilder kanske kommer senare beroende på hur de blev. :-)



Photobox - 100 foton gratis


Kommentarer
Cilla

puh som jag undrat.. låter helmysigt! Kramen!



2012-05-21 @ 21:16:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>