Får man verkligen tycka så?

Jag vet inte riktigt om man får säga högt att jag tycker att det är helt rätt att mördarmamman blir utvisad på livstid. Alla hennes argument hon kommer med skulle hon ha tänkt på INNAN hon mördade de små liven. Nu kan jag dessvärre inte känna någon som helst sympati för henne och tycker att det är bra för hennes barn som ligger där i graven att mamman hålls borta så att de får ro. Såna där människor vill inte jag betala för eller ha här i Sverige överhuvud taget!

Saxat från expressen.se:

Den kvinna som mördade sina två minderåriga söner i Sigtuna i höstas får sin utvisning på livstid fastställd av Svea hovrätt.

Kvinnan dömdes av Attunda tingsrätt till rättspsykiatrisk vård och utvisning på livstid. Hon överklagade utvisningen och skrev att hon var rädd för sin egen säkerhet om hon tvingas återvända till hemlandet Kenya. Hon uppger att hon efter dubbelmordet har blivit hotad till livet. Hon ångrar djupt det hon gjort och vill kunna besöka sina barns grav när vården upphör, var hennes argument i hovrätten.

Men hovrätten ser alltså inget skäl att ändra tingsrättens dom.

Kommentarer
Jess

Klart du får tycka att det är rätt, för det är precis vad det är!



Blogg: http://Sarakechi.blogspot.com
2012-05-03 @ 03:16:14


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>