Intensivt liv

Just nu känns det verkligen som att livet går i 180 sedan ett par veckor tillbaka. Tur att det lugnar ner sig lite redan nästa vecka, hade nog inte orkat längre.

I dag har vi haft avdelningskonferens på jobbet där jag har varit "värdinna" och haft koll på att tekniken fungerar, att kaffevagnen kommer, att tiderna hålls, att lunchen kommer som den ska osv. I direkt anslutning hade vi en guidad visning på Spårvägsmuseét vilket var riktigt kul och intressant. Och vilken samling de har bevarad! Efter visningen drog alla och jag kunde gå runt i lugn och ro ett tag innan jag drog mig hemåt.


Väl hemma åkte jag iväg till djuraffären och inhandlade kattmat och -sand. Därefter direkt till biltvätten och sen iväg och handlade. Hem och planterade balkongblommor, hämtade upp Hemvärnsgrejer från källaren, dammsög osv. Så nu äntligen ska jag gå och lägga mig och försöka koppla av hjärnan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>