Laddar mentalt

Ska åka iväg på övning med Hemvärnet i helgen. Dock ska jag inte åka iväg med mitt vanliga kompani utan med bataljonsstaben där jag i princip inte känner någon! Ska bli mycket intressant att se hur de är och om de är snälla mot mig. Fast just det sociala brukar alltid lösa sig i den gröna världen. Alla får liksom vara med och man träffar folk man kanske aldrig skulle träffa eller prata med annars.

Nu ska jag i och för sig inte vara med i den ordinarie övningen utan sitta i övningsledningen som motspel. Dvs jag ska sitta vid en radio och sända en massa konstiga meddelanden som vi ska se hur de hanterar och hur lång tid det tar för dem att komma igenom systemet. Fast den största uppgiften är ju förstås att vara ett störmoment i deras övning.


Kommentarer
Cilla

Din lilla retsticka, det blir perfekt! Ha en go helg...



2012-05-24 @ 11:37:43


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>