Lite för snabba puckar?

Jag vill börja med att säga att detta är min personliga åsikt och att var och en gör precis som man vill men jag behöver i alla fall sätta ord på mina tankar om det hela.

Jag var ju uppe i Jämtland i början av mars och bodde hos Poe´s syrra. Snart därefter så träffade hon en kille som hon föll handlöst för och sen har allt gått väldigt snabbt. De förlovade sig efter bara ett par veckor och nu i helgen så gifte de sig. Efter typ bara två månader! Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att hon blir lycklig och att det är mannen i hennes liv men det finns vissa, i min värld, orosmoln som gör att jag skulle ta det lite lugnt.

Först och främst så är han inte svensk medborgare. Han har varken bostad eller arbete nu. Kan inte svenska, de har inte träffats så jättemycket under dessa två månader då han har bott här nere mestadelen av tiden osv. Jag skulle personligen dra i handbromsen lite här då jag skulle vara så rädd att bli lurad och utnyttjad. Och jag verkligen, hur kär jag än skulle vara, skriva ordentliga äktenskapsförord. Just i min kompis fall hoppas, hoppas jag att de har skrivit ett sånt då hon äger både lägenhet, bil och har ett välmående företag.

Tycker sånt här är lite läskigt. Eller är det bara jag som är alldeles för nojjig??? Kanske är det jag som missat "the man" på grund av att jag är för försiktig när det gäller såna här saker?

SoChic.se


Kommentarer
SemoniesOfSweden - Hårborstens bästavän

Word!



Blogg: http://semonieofsweden.blogg.se/
2012-05-29 @ 16:57:43
Cilla

jag håller med dig, sen är det svårt att säga om nojjigt är bra eller dåligt... <3



2012-05-29 @ 17:34:05


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>