Lunch med bästa "kusinen"

Jag har uppgraderat en av mina sysslingar till kusin eftersom att jag tycker hon är mer kusin än vad mina riktiga är. Hon kommer egentligen uppifrån Jämtland men bor sedan ett par år tillbaka nere i Finspång. Nu skulle hon upp en sväng några dagar och fick ett par timmar på centralen då vi passade på att träffas för en långlunch. Och det var tur att vi hade lite tid på oss kan man väl säga! Hamnade på Jensens Boefhus på Vasagatan och först tog det jättelång tid att ens få beställa och sen att få in maten. Tog 50 minuter innan maten var på bordet. I lunchtid! Det är inte ok om ni frågar mig. Inte ens fast maten var så pass god som den var.

Hur som helst så var det jätteroligt att träffa henne igen, var nästan ett år sedan sist. Måste verkligen ta mig i kragen och åka ner och hälsa på henne en helg. Nästan så att man kan se att vi är släkt va:


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>