Mamma...

Ibland kan jag verkligen bli helt galen på min mamma! Brukar tänka att jag inte vill bli som henne i vissa avseenden. För inte nog med att hon har stans värsta beslutsångest, hon är även så rädd att besvära någon eller ta plats. Hon är jättesnäll, oftast för snäll, och bra på alla sätt och vis men just det här att hon inte vill besvära någon blir jag jätteirriterad på. Hon vill inte be om hjälp av någon med något utan avstår hellre fast jag säger att hon måste ju fråga, kan ju inte få mer än ett nej. Som nu inför morgondagen. Då ska vi till polishögskolan och kolla. Jag kommer från min sida av stan och mamma plus brorsan med familj från sin sida. Men då vill hon inte ringa till brorsan och fråga om hon kan åka med dem utan säger att "det går nästan lika fort att åka kommunalt".

Jag vill understryka att jag tycker jättemycket om min mamma och vi gör en hel del saker tillsammans. Det är bara vissa saker och beteenden hos henne som stör mig emellanåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>