Meditativa tankar

Under meditationen jag var på i kväll hann jag tänka mycket (går på en typ där man inte ska hindra eller styra tankar utan låta dem komma fritt). Satt och tänkte på det där med kärlek. Alltså det där med att hitta någon. Efter lite meditativt tänkande så kom jag till klarheten att jag nu ska lägga ner det där med killar och låta det komma som det vill. Ska inte lägga ner mer energi och tid på det. Bättre att lägga energin på att må bra själv och vad som komma skall efter sommaren vad gäller insemination i Köpenhamn. Behöver nog all energi och alla krafter jag kan anbringa till det.

Känns faktiskt väldigt befriande inombords att ha kommit till den här insikten och nu ska här njutas under sommaren.



Kommentarer
Cilla

Jag blir glad av att läsa det du skrev! Låter sunt, positivt och framåt! Kram på dig goding!



2012-05-16 @ 08:23:24
Mariette

Det gör du alldeles rätt i! Har en god vän som åker till Köpenhamn för insemination och det kan ju bli hur dyrt som helst =(



Blogg: http://mariettesrora.blogg.se/
2012-05-16 @ 13:25:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>