Mingelkväll

Var inbjuden via jobbet till en inspirations- och mingelkväll hos en av våra leverantörer som håller på med ledarskapsutveckling och liknande bitar. De hade två korta föreläsningar á 30 minuter där jag först valde en om personlig ledarutveckling och sen en om hur viktigt det är att ta hänsyn till eq vid en rekrytering.

Bägge föreläsningarna var lika intressanta men jag tror att mitt företag missade den där eq-delen när de anställde vår avdelningsdiretör. Hon har verkligen ingen som helt social empati och kör sitt egna race helt känslokallt. Kanske skulle jag "råka" glömma infobladen om såna där tester framme på fikabordet så att hon ser dem och förhoppningsvis fattar piken?

Frossle.com


Kommentarer
Cilla

Har ni inga "brun-snigel-påsar"? Du kan skicka anonymt... =) eller var tuff och lämna över personligt! Jag står bakom.....



2012-05-15 @ 09:36:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>