Ojsan hoppsan

Var och hämtade bilen på väg från jobbet och passade sen på att åka för att klippa mig. Sa till frisören att han kunde ta lite kortare än vad han gjorde sist. Och vad händer? Jo, det blir typ tre millimeter på sidorna! Känner mig som värsta tonåringen. Tur att mitt hår växer som ogräs. :-)


Nu när jag kom hem så satte jag mig direkt vid datorn för att boka ett Safari Camp-palet på Kolmården i sommar dit jag ska med brorsönerna. Lovade dem det för ett par månader sedan men har väntat på att bögkompisarna ska ge besked om vilka dagar de kan. Skulle ju vara så kul att åka med dem och deras barn. Nu har de dock inte behagat svara och jag vågar inte vänta längre med att boka då det redan börjar bli uppbokat. Så nu åker vi när jag och killarna bestämt och så får de andra haka på om de vill/kan. Har tröttnat på att alltid anpassa mig efter andra!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>