Tisdag=meditation

Gick med lätta steg iväg till meditationen idag. Var helt underbart skönt och antagligen precis vad min själ behövde. Kände mig alldeles lätt och avslappnad inombords efteråt.

Då jag kände att jag ville hålla kvar i den mooden ett tag till gick jag hem och kollade på filmen "Bröderna Karlsson" som jag inte sett förut. Det var en typisk "bakis-film" som man inte behövde tänka till men som var lite smårolig. Ingen jag kommer att komma ihåg om ett år eller så men helt ok.

Bild och text från cdon.com:

Bröderna Karlsson är en förväxlingskomedi som handlar om två tvillingbröder som till en början inte känner till varandras existens. Den ena brodern är en framgångsrik, pedantisk advokat som bor i Stockholm. Den andra brodern bor i Norrland med fru och barn och är en notorisk otrogen slarver. Bröderna träffas för första gången i samband med en bouppteckning. Deras möte leder till utmanande förväxlingar och tillvaron i livet ställs på sin spets. Brödernas olikheter blir deras tillgång och deras nyfunna vänskap visar sig förändra deras liv för evigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>