Trött på människor

Var inne i stan en sväng efter jobbet eftersom att jag skulle gå och fixa ett nytt pass hos citypolisen. Hade bokat tid och rackarns vad smidigt det var! Direkt när jag registrerat mig kom mitt nummer upp, snabb fotografering, fingeravtryck, betala och snabbt ut igen. Tror att jag var inne allt som allt MAX 3 minuter! Såg att de som kom in som drop-in skulle få vänta nästan två timmar. Så det kan rekommenderas att förboka tid! Kände mig riktigt nöjd när jag gick därifrån.

På väg därifrån så gick jag ner till t-banan vid t-centralen. Och herregud vad folk! Och alla bara springer och puttas. Blir fullkomligen galen på sånt! Får skrik- och gapsjukan och vill bara sparka alla på smalbenen. Jag bor på helt fel ställe va? :-)

Bling Skal


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>