Uttråkad

Har helt kommit av mig på jobbet och är så himla uttråkad där just nu. Har väldigt svårt att motivera mig att ens vara där när det är så fint väder ute. Speciellt som jag undrar om någon överhuvud taget märker om jag är där eller inte. Undrar just om jag skulle kunna vara borta en hel dag utan att någon ifrågasatte det. En dag kanske jag vågar testa. :-)

Hur som helst så blev det lunch och eftermiddagsfika ute i solen. Så nu börjar det synas i ansiktet och på armarna att man varit utomhus. Tog en stärkande cykeltur hem och tro´t eller ej men jag klarade hela den låååånga backen utan att vara döende när jag kom upp. Väl hemma blev det en liten enkel middag på balkongen i kvällssolen. Hur skönt som helst!

Macskal.se


Kommentarer
Mizca

Svar: Eller hur! I love them! Jag vill ha ett par lila och turkosa också.. Just nu har jag svarta och ett par låga rosa som jag varvar mellan .. Så fina!

Skall sätta upp en hylla i rummet med skorna på, jag älskar dem så otroligt mkt alltså.. töntigt, men vad fan.. dem är vackra ^^



Blogg: http://www.mizca.se
2012-05-23 @ 19:42:23


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>