Fegade ur

Berättade jag att jag har sprungit på en hemlös som står och säljer Situation Stockholm som jag har blivit intresserad av? Alltså, inte intresserad som i intresserad utan mer att jag vill höra om hans liv. Han är i typ samma ålder som mig och ser riktigt bra ut. Det jag vet om honom är att han ridigare har försörjt sitt eget narkotikaberoende genom att sälja till andra vilket han har dåligt samvete över i dag.
Hur som helst så vill jag så gärna bjuda ut honom på lunch för att snacka lite men jag är lite osäker på hur han skulle ta det. Om han skulle tycka att jag såg ner på honom. Ser honom då och då, köper tidningen och går därifrån. Nu har jag laddat några veckor och tänkte att nästa gång, då! Men, vad hände när jag såg honom i dag? Jo, jag sa hej och sprang därifrån utan att knappt våga titta honom i ögonen. Ska gå till "hans" ställe i morgon igen och vem vet, det kanske blir dagen då jag vågar. :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>