Hemkommen från dejt

Efter spinningpasset åkte jag mycket nervös iväg för att träffa min gamla kompis som jag inte träffat på hela fyra år. På väg dit fick jag ett sms där det stod att han skulle ha en röd nejlika i knapphålet om det nu skulle vara som så att jag inte kände igen honom. Men det gjorde jag ändå!
Vi gick till ett fik och satte oss och pratet flödade. Vi pratade igenom vad som hände då när vi skiljdes åt och vad som hänt sedan dess. Det kändes faktiskt helt naturligt att träffa honom igen och inte alls som att det var så länge sedan vi sågs. Kände hur mycket jag har saknat honom under tiden som gått. ♥ 
 
Vi kände bägge två att vi kommer att ta upp kontakten igen men att vi tar det lite lugnt och "vänjer" oss vid varandra igen. Sen får tiden utvisa hur nära vi kommer varandra igen.
 
Den "röda nejlikan"
 

Kommentarer
Emelie FOTO

fina blommor!



Blogg: http://emeliesverin.blogg.se/
2012-11-14 @ 20:51:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>