Dagens glädjenyhet

Blev så glad när jag hörde att Madeleine och Chris har förlovat sig. Det är hon verkligen värd efter den där andra skitstöveln Jonas som var otrogen mot henne. Hur han ens kunde med att göra det mot en prinsessa är fortfarande en gåta för mig. Men nu när Madeleine har gått vidare efter det ska inte jag vara sämre och försöka glömma det sveket.
Hoppas nu att allt går vägen för det nya fästparet och att vi får vara med vid bröllopet. Vare sig det blir i någon typ av kortege eller framför tv:n.
 
Bild från kungahuset.se
 
Måste dock ändå få känna lite avund. Både på att hon är ekonomiskt oberoende men kanske allra mest på att hon ser så fruktansvärt lycklig ut. Jag vill ju oxå...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>