Jobbigt med temperament

Nu är snart måttet rågat gentemot min kollega som enligt mig är en bufflig idiot utan social förmåga. Jag har bitit ihop länge men nu är det på väg att komma ut. Måste bara lugna ner mig lite så att "feedback:en" blir konstruktiv och inte bara på dagisnivå. Inte nog med att det alltid är lite småjobbigt att ge negativ fedback till någon, den här gången är jag känslomässigt involverad eftersom att jag tycker så otroligt illa om personen ifråga och gnisslar tänder bara jag ser honom.
 
Det som känns lite som tröst i det hela och som gör det lite enklare är att jag inte är den enda som har problem med den här personen. Dock är det ju inte så många som faktiskt vågar säga något rätt ut utan går hellre runt och pratar skit bakom ryggen, Men nu måste jag få ur mig detta innan avskyn bli alldeles för stor.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>