Laddar inför helg i grönt

Visst är det väl ändå inte så konstigt att först sitta tre dagar i krishanteringsutbildning på jobbet och sen åka iväg en hel helg med Hemvärnet? Det visar ju bara att man visar engagemang i samhället i stället för att lägga tid på att måla naglarna. Fast jag kan villigt erkänna att jag ibland undar vad sjutton jag håller på med som lägger så mycket tid på den här typen av verksamhet. Men det är samtidigt väldigt skönt för samhället att jag faktiskt gör något vettigt med min tid!
 
I morgon direkt efter kursen på jobbet slut drar jag iväg hela helgen på en konferens om rekrytering. Vi ska bland annat prata om hur vi kan locka ungdomar till att utveckla sig själva som individer samt ur vi ska nå ut med vårt budskap i sorlet av nagellack, kamerabilder på solnedgångar och datorer. Ska bli mycket intressant!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>