Mutevenemang med föreläsning

Har i kväll varit på vad jag kallar för ett "mutevenemang" på en konferensanläggning. Blir ibland inbjuden till såna visningar och ibland går jag och ibland inte. Beror helt på vad det är för ställe och om jag tror att vi kan komma att utnyttja dem inom överskådlig framtid.
Hur som helst, stället idag var väl kanske ingen höjdare. Eller rättare sagt: det passar inte vårt företags behov. Sen upplevde jag att de försökte sälja in en ganska sunkig anläggning med översvallande positivitet. Nästan så att det blev lite jobbigt med allt det positiva och glättiga faktiskt.
 
Kvällens höjdpunkt var en föreläsning med Tina Thörner. Snacka om cool tjej som har vågat tro på sig själv och uppfyllt sina mål och drömmar. Jag hoppas verkligen att hon använder cool-attityden till att vara en bra förebild för alla unga tjejer i dagens samhälle. Tänk bara att ge sig in i rally-branchen. Det kräver allt lite skinn på näsan! Och hon inte bara gav sig in i leken, hon blev en av världens bästa kartläsare dessutom! Hon är nog min nya idol här i livet...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>