Testat akupunktur

Har för första gången i hela mitt liv testat på akupunktur. Hatar verkligen allt som kan ha med blod och nålar att göra. Men nu har gått och haft ont i nackjäkeln så länge att jag är beredd att testa nästan vad som helst för att slippa smärtan.
Får dock erkänna att det inte var så farligt alls. Kändes ju ens knappt. Inte när hon satte i nålarna i alla fall. När hon snurrade på dem spände det till lite som typ när man tar en spruta. Så nu ska vi testa detta några gånger för att se om smärtan släpper.
 
 
Fast jag har inte bara hunnit med akupunktur i dag. Har även varit hos ortopeden hos företagshälsan. Han behövde bara känna på nacken för att vilja skicka iväg mig på en MR-röntgen då han misstänker att en nerv ligger i kläm på något sätt samt att han vill kunna utesluta diskbråck.
Det "lustiga" när jag var där var att han frågade om jag någonsin har kramp i benen eller fötterna. Och just kramp i fötterna har jag ju i princip varje kväll framför tv:n och vaknar ett par gånger i månaden av kramp i benen. Det kan tyda på att det är något galet i nacken. Och ja som har trott att det har varit vätskebrist...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>